Monday 7 September 2015

سوالات رایج در زمینه نحوه سئو سایت و بهینه سازی سایت

سوالات متداول
.شرکت وب یونیک ، با تیم مجرب خود آماده طراحی سایت بر  طبق نظر مشتریان خود میباشد و هرگونه سفارش طراحی سایت  را با بهترین کیفیت و قیمت انجام میدهد.هم چنین آماده انجام پروژه های طراحی سایت در اصفهان میباشد.هم چنین شرکت وب یونیک به تولید نرم افزار موبایل و هم  چنین تولید نرم افزار اندروید می پردازد.اگر برای شرکت و خدمات سئو خود به دنبال طراحی نرم افزار موبایل هستید وب یونیک اصفهان بهترین گزینه است.

۱- من  این پیامو دریافت کردم.آیا از نتایج گوگل حذف میشم؟

نه حذف نمیشید.ولی رتبه ای که لیاقتش رو دارید رو ممکنه نگیرید.

۲- من سایتمو اپدیت کردم و تغییراتی دادم و بعد این پیام برام اومد.چه ربطی به اپدیت من داشته؟

ربطی نداره.شما فقط تصور کردید که از کار شما این پیام اومده.پست تناقض های سئو و درک درستی از سئو رو مطالعه کنید.

۳-من فایل های CSS و JS سایتم داخل پوشه ای هست که توی اون پوشه فایل ها و صفحاتی هست که نمیخوام گوگل بهش دسترسی داشته باشه.چیکار کنم؟

فایل های CSS و JS باید در پوشه جداگانه ای باشند.اما از اونجا که مسیرشون عوض میشه، این فایل ها در صفحات شما هم از کار می افتن.لذا بهترین کار اینه که، اون صفحات دیگه که نمیخواید گوگل و ربات ها بهش دسترسی دارند رو، منتقل کنید به پوشه دیگه و مسیر پوشه حاوی فایل های CSS و جاوااسکریپت رو تغییر ندید.فقط از robots.txt حذف کنید.

۴-در سایت وردپرسی چطور این مشکل رو حل کنیم؟

هر مسیری که داخل خودش یا پوشه های داخلیش، فایل های js و css وجود داره رو از robots.txt حذف کنید.البته به استثنای wp-admin چون این فایل ها و صفحات این مسیر هم نمیخوایم به گوگل نشون داده بشه.چه برسه به css و js اونها.

مسیر های مرتبط با پوشه های wp-content و wp-includes رو از robots.txt حذف کنید.

۵-من برخی صفحات و پوشه هام رو کلا برای ربات های گوگل بستم و رتبه اون صفحاتم برام مهم نیست.مثل صفحات مرتبط با پنل کاربری و ادمین و سایر صفحاتی که نمیخوام به هر دلیلی ایندکس بشن.آیا باید CSS و JS اونها رو هم مسیرش رو برای ربات های گوگل باز کنم؟

خیر.گوگل فقط به css و js هایی نیاز داره که مربطو به صفحاتی هستند که ایندکس میشن و ربات ها می تونن اونها رو ببینن.گوگل حق نداره تو دیدن صفحاتی که خودتون اجازه ندادید، دخالت کنه و این کار هم نمیکنه.برای سئو سایت میتونید از خدمات شرکت وب یونیک استفاده کنید.

۶-بعضی از صفحات من بعد از لاگین به کاربر نشون داده میشن.یعنی کاربر Login نشده نمی تونه اون صفحات رو باز کنه.آیا CSS و JS اون صفحات رو هم باید از robots.txt حذف کنم؟

خیر. صفحاتی که کاربر باید لاگین کنه تا ببینه، ربات گوگل هم باید لاگین کنه تا ببینه.در نتیجه، اون صفحات اصلا توسط ربات ها دیده نمیشن.بنابراین مشابه سوال بالا میشه.یعنی این نوع صفحات هم، نیاز نیست فایل های css و js اونها رو برای ربات ها باز کنید.اگر هم این کار رو بکنید مشکلی حل نمیشه.اگر گوگل پیغام داده، به خاطر عدم دسترسی به فایل های Css و جاوااسکریپت صفحات ایندکس شده داده.نه صفحات ایندکس نشده و بسته شده از دید ربات ها.

No comments:

Post a Comment