Saturday 12 September 2015

ابزارهای مفید سئو سازی و بهینه سازی سایت

ابزار های اجتماعی کردن وب سایت
هرچند پروسه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یک فرآیند پیچیده و بلند مدت است اما چه درهنگام طراحی وب سایت و چه پس از آن وب سایت شما به موتورهای جستجو معرفی شده و سئو سازی می گردد بدیهی است که درخواست جهت ادامه فرآیند افزایش رتبه  سایت شما امکان پذیر خواهد بود.در وب سایتهایی که حجم اطلاعات آنها بالا می باشد اصولا استفاده از طراحی استاتیک غیر ممکن است.شرکت وب یونیک اصفهان ، با تیم مجرب خود آماده طراحی وب سایت بر  طبق نظر مشتریان خود میباشد و هرگونه سفارش طراحی سایت  را با بهترین کیفیت و قیمت انجام میدهد.هم چنین آماده انجام پروژه های طراحی سایت در اصفهان میباشد.هم چنین شرکت وب یونیک به ساخت برنامه موبایل و هم  چنین برنامه نویسی اندروید می پردازد.برنامه نویسی جاوا و ساخت بازی اندروید از جمله سفارشات شرکت وب یونیک می باشد
تالار های گفتگو و اجتماعات اینترنتی متناسب با موضوع وب سایت به رشد آن کمک زیادی می کند به خصوص در جذب کاربران جدید و افزایش محتوا که یکی از عوامل افزایش رنکینگ یک وب سایت است بسیار موثر هستند. این تالار های بخث و تبادل نظر یا پرسش و پاسخ کمک زیادی به رتبه وب سایت شما می کند. و چنین سایتی در میان موتور های جستجو شانس بالاتری برای محبوب شدن دارد! البته به خاطر داشت باشید یک تالار گفتگو و مانند آن احتیاج به نگهداری های خاص خود دارد و گرنه مشکلات زیادی برای شما بوجود خواهد آورد پس اگر وقت کافی برای وب سایت خود ندارید بهتر است سراغ تالار های گفتگو و اجتماعات اینترنتی نروید.

 توسعه محتوا و رعایت حقوق معنوی
داشتن یک استراتژی مناسب در رعایت حق کپی رایت و داشتن مطالبی منحصر به فرد که شبیه به آن در هیچ صفحه دیگری یافت نشود همواره مورد توجه موتور های جستجو بوده است و وب سایت هایی که کپی رایت را رعایت می کنند همواره محبوبیت بالایی در موتور های جستجو داشته اند. یکی از بدترین کار هایی که می توانید انجام دهید این است که برای وب سایت گمنام خود از یک وب سایت معتبر مطالبی کپی کنید و در عین حال منبع آن را هم ذکر نکنید! چون به سادگی بوسیله الگوریتم های موتور های جستجو شناسایی می شود. حتی بعضی ها اشتباهات املایی را هم در کپی خود کپی کرده اند و این خیلی بدتر است چون این کلمات زودتر شناسایی می شوند. سعی کنید با یک روند مشخص به محتوای سایت خود مطالب مفید و منحصر به فرد اضافه کنید این کار نه تنها برای رتبه آن در موتور های جستجو خوب است بلکه با صداقت تان در برابر کاربران خود هم اعتباری کسب می کنید. باید سعی کنید رتبه در گوگل سایت شما بهبود یابد و در رتبه بندی سایت ها اول باشید.

نگهداری وب سایت
وظیفه مدیریت یک وب سایت فقط طراحی و اضافه کردن مطالب خوب و مفید و به روز رسانی آن نیست بلکه با گذشت زمان نیاز به آپگرید نرم افزار ها دارید وب سایت شما به مرور بزرگ و پر محتوا می شود .توجه کنید که سئو وردپرس با پلاگین هایی که برای اینکار ساخته شده راحتر است. باید برای دسترسی آسان کاربران به این محتوا در طراحی خود تغییراتی ایجاد کنید لینک های بین صفحات خود را همزمان با ایجاد مطالب جدید به روز رسانی کنید. از لینک های مرده نباید غافل شوید. ممکن است هاست شما در تنظیمات وب سایت تان تغییراتی انجام داده باشد و شما بی خبر باشید و بعضی از توابع و نرم افزار های شما از کار افتاده باشند! بنابراین باید مرتب در بین صفحات بچرخید و مشکلات را رفع کنید.

No comments:

Post a Comment